SÖK PRODUKT


Besök oss på Facebook:

Vårt café har en egen Facebook:

 

  

Jag har inte fått någon orderbekräftelse, hur ska jag veta om beställningen kom fram?

Vid ALLA beställningar som görs skickas en orderbekräftelse automatiskt till den e-post adress du uppgett i kassan. Om du inte har fått någon orderbekräftelse inom 15 minuter beror det som oftast på att e-post adressen är felaktig, det händer att kunder av misstag skriver ”.se” i stället för ”.com” på exempelvis Hotmailadresser, eller att namn är felstavade. En annan orsak kan vara att ditt SPAM filter är så hårt inställt att det automatiskt sorterar mailet till SPAM/Skräpkorgen eller till papperskorgen. Hör av dig till kundtjanst@lchfbutiken.se om du inte får någon orderbekräftelse.


Kan jag få mitt paket till ett ombud i närheten av arbetet i stället för nära hemadressen?

Ja, om du betalar med kort eller via direktbetalning, skriv då ditt namn men adressen och postnummer/ort till det ombud du vill få skickat till i stället för din egna adress, du hittar ombudens adresser på www.servicepoint.se. (Det går endast att skriva in folkbokföringsadressen om du valt att betala mot faktura, om du skriver något annat kommer fakturaköpet inte att godkännas).
 

Jag kan inte välja FAKTURA som betalmetod, trots att jag vet att jag inte har anmärkningar

För att kunna handla mot faktura måste du fylla i ditt personnummer. Fältet för personnummer kommer fram först när du markerat "Faktura via Payer" som betalsätt. PAYER kontrollerar att det namn & den adress du fyllt i stämmer överens med uppgifterna i folkbokföringen, det är alltså viktigt att du skriver ditt namn exakt rätt (inga förkortningar eller smeknamn) du kan heller inte registrera en avvikande leveransadress. Vid minsta avvikelse t.ex felaktigt postnummer kommer fakturaköpet att avvisas.
Om du gjort allting rätt och vet att du inte har betalningsanmärkningar och det ändå inte fungerar kan du ringa PAYER kundtjänst på telefon 08-20 83 70 för mer hjälp, ibland är det tekniska orsaker som skapar problemet.  LCHF butiken köper fakturatjänsten av PAYER och kan därför inte se orsaken till att det inte fungerar.
 

Jag har fått en faktura på 350kr från er för varor som jag inte hämtade ut för jag ångrade mitt köp

Att ångra sitt köp innebär inte att man bara kan låta bli att hämta ut sitt paket. Det finns ingen ångerrätt på livsmedel, om du beställt andra produkter och ångrar det ska du ändå hämta ut paketet och sedan kontakta kundtjanst@lchfbutiken.se för vidare instruktioner om retur och återbetalning. Alla paket som ligger kvar över 14 dagar hos ombuden skickas tillbaka till LCHF butiken, frakt/returfrakt och administrativa kostnader faktureras sedan dig i efterhand (350kr enligt köpvillkor). Om du betalat din order via bank eller kort återförs summan som överstiger 350kr till ditt konto, om beloppet inte räcker till returkostnaden faktureras du mellanskillnaden. Om du valde faktura som betalsätt krediteras fakturan för produkterna och en ny faktura skickas ut på bara returkostnaden.


Jag har inte fått någon avisering ännu och undrar vart mitt paket tagit vägen?

Om du har registrerat ett mobilnummer skickas aviseringen som ett SMS till dig (annars aviseras du med mail). kontrollera i din orderbekräftelse att du har uppgett ett korrekt mobilnummer, om du inte har fått någon orderbekräftelse har du kanske uppgett en felaktig mailadress, kontakta då kundtjanst@lchfbutiken.se.


Varför finns det ingen telefonkundtjänst?

LCHF butiken är ett mindre företag och vi sköter allt från ordermottagning, lagerhantering, packning och kontor själva, därför har vi heller ingen telefonkundtjänst då det skulle innebära problem med att sköta orderhanteringen effektivt om vi upprepade gånger skulle behöva avbryta en påbörjad orderhantering pga telefonsamtal. I gengäld är du alltid välkommen att skicka ett mail till kundtjanst@lchfbutiken.se om du har frågor eller synpunkter. Mailen läses och besvaras alla vardagar så du kan vara helt säker på att få snabb support och service!

 

 
Du har väl inte missat LCHF butiken på Facebook? 
  GILLA oss på facebok så får du nyheter,  tips, recept och erbjudande fortlöpande. 
Följ oss på Instagram  (lchfbutiken)

© Copyright LCHF butiken i Malmö AB – All rights reserved

All information gällande produkter och deras egenskaper får inte i något sammanhang ses som läkarråd.
Produkternas välgörande egenskaper grundas på
tillverkarnas information, egna och andras erfarenheter